Translate

السبت، 29 يونيو 2013

قصة نعنوش اتخطف يا رجاله


نعنووووش اتخطف
وقالو طالبين 100 الف عشان يرجع 
اتصل نعنووووش بصحابو في الشات اللحقوني ياوكلين ناسكم خطفوووني الناس كتير كرمه ومش حارميني من حشيش بانجو حتي البرشام بس خايف امووت
دخلو صحابو في الجرووج جرري
اول واحد قال حشيش وبانجو حد طايل خليك قاعد عندك
نعنوووش... حد طايل ليه انا قولت معلقين الحشيش في سقف الاوطة تعالي وهتلاقي الحشيش علي الارض


التاني قال قلبي معاكي لاكن انت عارف مشتري لوادر عشرين موديل 79 وواقف في السوق لا شغل ولا في جااااز
نعنووووش...يا ابن اللمعفن مش شايف نص البلد في السجن والباقي باع المعدات وسافر علي ليبيا ويقول اليمية ب 100 دينار 
التاني قال والله فرحتلك هتنول الشاهده لاكن اوعاك تفكر هتشوف مليم مني 
نعنوووووش.....الايمان دخل قلبك لما نعنووووش اتخطف امال مين ياجزمة اللي كان يلف ورا البنات في سوق الاربع بقيت من السلف الصالح بعد ما خطفوني وبعدين انا مخطوف مش بجاهد في سوريا روح ياشيخ يارب ابوك يتخطف 
الرابع والله يانعنووووش انت جربان وربايت شوارع كان لازم تقول عن نفسك نعنوووووش ماله اسم جربوع علي الاقل كنت هتلاقي قرشين علي العيد 
نعنوووووش...ياللي السديري لصق في جلدك من الظبط لو خاطفيني عشان اسمي كانو خطفو امك جواهر ولا امك اسمها في الحكومة جواهر فالصو 
الخامس قال خفك من الهزار ضحكو عليك بقرشين ورحت تقف في التحرير وابوك هيمووت من خوفه عليك 
نعنوووش... يارب اشوفك انت وابويا غرقانين في المشروع ورحيتكم طالعه انا مخطوف قول للكلب ابويا يبيع القرطين ونص اللي حيلتنا ويخلصني 
دخل ابو المفهموية ... وقال انت حددلي موقعك علي جوجل ايرس وانا ان شاء الله هشغل الجي بي اس ووصلك بس عاوز 200 الف مصايف سلاح حاشيش للرجالة 
نعنوووش.... 200 كلب يجرووو ابوك ويجيبوك عندي اصلا انا مش بحب شغل الصطالايت اللي بتقول عليه ومتخانق مع بلجيست وفاصل عني الخدمة 
دخل المتعصب والله كتير ذودها لازم نشوف حل انا عن نفسي لو لاقي رجاله هوصفلهم المكان ويروحو يخلصوك 
نعنوووش.... وانت رجليك وجعاك اياااك ولا مرتك بتولد 
ندرآ علي اول ما ارجع هعملكم بلوووك ياكلاب
وانا بقول ربنا يفك اسرك يانعنوووش ونشوف منك حاجه جديد والواد اسحابي يطلب يقابلك وانت ترفض

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...